بازی Sims 4 به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. دانلود بازی سیمز ۴ یک بازی شبیه‌سازی زندگی است که در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ در آمریکای شمالی برای رایانه‌های شخصی وارد بازار شد. این بازی قسمت چهارم مجموعه بازی‌های سیمز است. این بازی دارای همان مفهوم سیمز ۳ است؛ بازی‌باز رفتار خود را در پویایی‌های گوناگون کنترل می‌کند و می‌تواند روابط را تشکیل دهد و با مردم دوست شود و سر کار رود. در این بازی برای لباس نیاز نیست به مغازه بروید.

 

 

The Sims 4: Discover University همان‌طور که از اسم آن هم مشخص است بازیکنان را درگیر زندگی دانشجویی خواهد کرد. در ابتدا باید انتخاب کنید که دوست دارید وارد دانشگاه Britechester که قدمتی تاریخی دارد شوید یا اینکه در موسسه Foxbury مشغول شوید که ظاهری مدرن‌تر دارد. شخصیت‌های بازی در بسته الحاقی اکتشاف دانشگاه (زندگی دانشجویی) امکان زندگی در خوابگاه را خواهند داشت و البته می‌توانند در خانه‌های شخصی هم زندگی کنند و در صورتی که مسافت آن‌ها از دانشگاه زیاد باشد، می‌توانند سراغ استفاده از وسیله نقلیه جدید بازی یعنی دوچرخه هم بروند.

 

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

 

 

تصاویر از بازی

 

 

 

 

 

اطلاعات فایل

 

مخاطب سنی : + 12

ژانر :شبیه ساز | استراتژیک

حجم هر پارت: 2 گیگ

 

لینک دانلود:

تک پارت

 

 

آموزش نصب بازی The Sims 2 :

دانلود و استخراج The_Sims_2_Win_ISO_EN.zip
Mount The Sims 2.iso  
فایل نصب شده را باز کرده و "setup.exe" را اجرا کنید.
هنگامی که از شما خواسته می شود یک کلید CD وارد کنید، "Serial Key.txt" را در پوشه دانلود شده باز کنید و از یکی از کلیدهای موجود در آن استفاده کنید.
پس از اتمام نصب، پوشه "NoCD" را باز کنید و "Sims2.exe" را از پوشه NoCD در پوشه ای که بازی را نصب کرده اید کپی/پیست کنید. به‌طور پیش‌فرض این «C:\Program Files (x86)\EA GAMES\The Sims 2\TSBin» خواهد بود. وقتی از شما خواسته شد، باید تأیید کنید که می‌خواهید فایل‌ها را در مقصد جایگزین کنید
بر روی “Sims2.exe” کلیک راست کرده و “Run as administrator” را انتخاب کنید.
بازی را اجراکنید