سایت تماس تصویری،تماس صوتی،پیامک و ارسال فایل رایگان!

پروژه تلفن آنلاین رایگان

ایده اصلی سایت گلوبفون ارائه خدمات ارتباطی از قبیل پیامک و تماسهای بین المللی بصورت رایگان برای کاربران در سراسر جهان است. در گلوبفون ، ما کاملاً اعتقاد داریم که "عشق در اشتراک گذاری" وجود دارد ، بنابراین ما در حال حاضر به دنبال این هستیم که پوشش خود را به بیش از 90٪ شبکه های بین المللی GSM بین المللی که در حال حاضر پوشش می دهیم ، افزایش دهیم. Globfone WEB کاملاً رایگان برای استفاده از سرویس اینترنت است که به شما امکان برقراری تماس تلفنی رایگان ، ارسال پیامک متنی رایگان ، برقراری تماس ویدیویی رایگان و یک سرویس اشتراک گذاری فایل P2P رایگان به تمام دوستان و خانواده خود در سراسر جهان می دهد. این سرویس بدون به صورت رایگان کار می کند! و لازم نیست نرم افزار خاصی نصب کنید یا مراحل طولانی ثبت نام را طی کنید - Globfone کاملاً ایمن و آسان برای استفاده است.

اشتراک گذاری پرونده P2P

 

 برای ارسال پرونده های نامحدود به خانواده و دوستان خود در سراسر جهان از مزایای سرویس انتقال و به اشتراک گذاری فایل P2P رایگان ما استفاده کنید. با انتقال مستقیم فایلها از طریق مرورگر وب بین دو کاربر آنلاین می توانید از این سرویس رایگان استفاده کنید. به اشتراک گذاری پرونده های Globfone P2P ، از جدیدترین فناوری ها برای ارائه سریع و ایمن پرونده ها با کمترین استفاده ممکن از وسایل واسطه استفاده می شود.

تلفن تماس بگیرید

 

 آیا می خواهید بدون هزینه ثروت با تلفن همراه تماس بگیرید؟ آیا می خواهید عزیزان خود را در سراسر جهان به صورت رایگان تماس بگیرید؟ Globfone به شما امکان برقراری تماس تلفنی و تلفنی رایگان با هرکسی در جهان را می دهد. دولت ما از برنامه وب هنر به شما امکان برقراری تماس تلفنی از طریق رایانه را می دهد. تماسهای اینترنتی رایگان ما از کیفیت صدا و تماس برتر برخوردار است و Globfone را به یکی از بهترین خدمات رایگان تماس تلفنی اینترنتی در دسترس می کند.

ارسال متن

 

 با استفاده از Globfone ، می توانید پیام های متنی رایگان را برای هر کس ، در هر زمان و هرجای دنیا ارسال کنید. می توانید پیام های متنی رایگان از رایانه خود را مستقیماً به هر شبکه تلفن همراه در سراسر جهان ارسال کنید. برای ارسال پیامک متنی آنلاین به دوستان و خانواده از برنامه تلفن همراه ما - Globfone SMS Messenger استفاده کنید. امروز سرویس پیامک متنی آنلاین Globfone را در مرورگر وب خود امتحان کنید.

چت تصویری

 

 ما تماس های رایگان و پیام های متنی را برای شما آورده ایم ، اما متوقف نمی شویم. Globfone همچنین به شما امکان می دهد چت تصویری آنلاین را رایگان انجام دهید ، بنابراین می توانید عزیزان خود را بصورت ویدئویی به صورت ارتباط برقرار کرده و ببینید. سرویس گپ آنلاین ویدئویی ما برای استفاده رایگان است و می تواند در هر مرورگر اینترنتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. در هنگام استفاده از سرویس گپ تصویری آنلاین Globfone ، تجربه نهایی تماس ویدیویی آنلاین را تجربه کنید.

تا اینجا مطالبی بود که درون خود این سایت قرار داشت و ما هم با ترجمه آن را به شما معرفی کردیم!

اما اگر از آن چیزی نفهمیدید:

شما با ورود به این سایت میتوانید از قابلیت هایی مثل تماس صوتی و تصویری ارسال پیامک و چند مورد دیگر که بصورت رایگان و بدون نیاز به عضویت وجود دارد استفاده کنید!

(در صورت نیاز از برنامه تغییر ipاستفاده کنید)