بازی Velvet Assassin که با نام قاتل مخملی نیز شناخته می شود یک بازی در ژانر اکشن مخفی کاری می باشد که در سال ۲۰۰۹ به طور انحصاری برای پلتفرم های مایکروسافت منتشر گردید. این بازی نمرات نسبتا مناسبی را از وب سایت های نقد گیم دریافت کرد و با وجود آن که یک بازی کامل نبود اما می توان آن را یک اثر جذاب دانست که برای کسانی که گیم پلی در یک بازی ویدئویی برایشان از اهمیت بسیاری برخوردار است، کاملا سرگرم کننده خواهد بود. از طرفی Velvet Assassin در فروشگاه استیم نیز نمره ی ۶ از ۱۰ را دریافت کرده و این در حالی می باشد که حدود ۱۵۰۰ رای را از کاربران این فروشگاه دریافت کرده است.

بازی Velvet Assassin داستان یک جاسوس برجسته با نام ویولت ژابو را روایت می کند که یکی از مهم ترین جاسوسان جنگ جهانی دوم می باشد. ویولت با نفوذ در پایگاه های آلمان بایستی نیروهای آنان را به قتل برساند و ماموریت های خود را به نحو احسن پایان دهد. در ادامه شما را به تماشای دقایقی از گیم پلی این عنوان دعوت می کنیم و امیدواریم که از انجام این عنوان نهایت لذت را ببرید.  بازی Velvet Assassin ( قبلا با نام Sabotage شناخته می شد).یک بازی برگرفته از زندگی واقعی Violette Szabo یکی از معدود زنان جنگجو جنگ جهانی دوم است. شایان ذکر است Violette Szabo در سن ۲۳ سالگی در کمپ المان ها اعدام می شود.

یکی از ویژگی های قوی Velvet Assassin تاکید بر روی ابقا کردن وقایع تاریخی است. این یک حقیقیت معروف است که مورفین در جنگ برای کمک به زخمیان و سربازان در سراسر جنگ استفاده می شده است. این نه تنها جو واقعی بازی را نشان می دهد بلکه نقش اساسی را بر game play بازی می گذارد.

OS: Microsoft Windows XP/Vista/7
CPU: Pentium 4 3 GHz or equivalent Athlon 64
RAM: 1 GB
Video card: with 256 MB of memory, supporting pixel shaders 3.0, compatible with DirectX ® ۹٫۰c (GeForce 6800GS or Radeon X1600XT)
Hard disk space: ۵ GB
DirectX : ۹٫۰c

دریافت فایل

3/9 گیگابایت

rar