Driver San Francisco (درایور سانفرانسیسکو) نام آخرین عنوان از مجموعه بازی های درایور می باشد که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت بازی سازی یوبی سافت برای پلتفرم هایی چون مایکروسافت ویندوز و xbox360 و ps3 منتشر گردید.

کته ی جالب درباره ی درایور سانفرانسیسکو آن است که به کما رفتن جان تنر پایان ماجرای این بازی نیست بلکه این ویژگی حالا به عنوان یک مکانیزم خاص در گیم پلی بازی به کار رفته است.

مکانیزمی که گرچه بیش از حد فانتری بوده و با دنیای درایور هم خوانی ندارد اما به هر حال نمی توان از جذابیت های آن نیز به سادگی عبور کرد. از طرفی دیگر داستان در Driver San Francisco واقعا جذاب است و پیگیری ماجراهای جان تنر و چارلز جریکو اتفاقاتی را رقم می زند که در نوع خود جالب توجه است.

رگه های طنز موجود در داستان بازی نیز از روند خشک آن جلوگیری می کنند و باعث می شود تا روایت داستان بازی قابل تحمل شود.

اگر به دنبال یک بازی رانندگی اپن ورلد هستید قطعا بازی Driver San Francisco با گیم پلی سرگرم کننده و نسبتا طولانی خود و هم چنین گرافیک قابل قبول شما را ساعت ها به پای خود نگه خواهد داشت. درایور سانفرانسیسکو بی نظیر نیست اما با پایین آوردن انتظارات می توان شاهد یک بازی خوب بود. بازی که یک هدف دارد و آن سرگرم کردن مخاطب است.

سیستم مورد نیاز بازی Driver San Francisco

OS: Windows® ۷ (SP1) / Windows® ۸
Processor: ۲ GHz Intel® Core™۲ Duo or 2 GHz AMD Athlon™ ۶۴ X2
Memory: ۲ GB RAM
Graphics: ۵۱۲ MB DirectX® ۹٫۰c–compliant
DirectX®: ۹٫۰c
Hard Drive: ۸ GB HD space
Sound: DirectX 9.0c–compliant
Additional: Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended) Steam

جعبه دانلود:

دانلود نسخه دوبله _۶ گیگابایت

منبع و رمز: vgdl.ir

پارت 1