بازی Hitman Absolution نام یک بازی در ژانر اکشن ماجراجویی و مخفی کاری می باشد که توسط استودیو آی او اینتراکتیو ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم های ویندوز و ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر گردید.

آخرین نسخه سری بازی های هیتمن پیش از این در سال ۲۰۰۶ با نام Blood Money منتشر شده بود که توانسته بود موفقیت های بسیاری را نیز به دست آورد.

از جمله نکات قابل توجه این بازی رو به رو شدن مامور ۴۷ با کین، شخصیت بازی کین و لینچ می باشد.

داستان بازی Hitman Absolution با مرگ همکاری قدیمی به نام دایانا به دست مامور ۴۷ آغاز می شود. دایانا که مدارک بسیاری را درباره ی ثابت نمودن جرم های ICA پیدا کرده بود، این سازمان را تهدید به افشاگری می کند و ICA که راهی پیش روی خود نمی بیند تصمیم به کنار گذاشتن این مامور قدیمی خود می گیرد.

این سازمان برای راضی کردن ۴۷ به کشتن دایانا به دروغ به وی اعلام می کند که او یک خائن به کشور است و بدین ترتیب مامور ۴۷ در یک انتخاب سخت مجبور به کشتن همکار قدیمی خود می شود.

دایانا در لحظات پایانی عمر خود حقیقت این سازمان مخوف را برای ۴۷ افشا می کند و از او می خواهد تا از دختری به نام ویکتوریا محافظت نماید. ۴۷ نیز که از کار خود پشیمان است حرف دایانا را می پذیرد و در جهت انجام خواسته ی وی تلاش می کند. دانلود بازی Hitman Absolution برای کامپیوتر

درباره بازی Hitman Absolution :

اولین نکته ای که در مورد این نسخه از سری بازی های هیتمن می توان اشاره کرد راحت تر شدن بازی نسبت به عناوین پیشین است. این عنوان طوری طراحی شده تا همگان به خوبی از آن لذت ببرند. این گیمر است که می تواند بدون از پای در آوردن حتی یک دشمن بازی را به پایان برساند و یا آن که با یک کلاش به قلب دشمن بزند و تک تک آن ها را یکی پس از دیگری از پای در آورد.

نکته ای که در این بین باید به آن اشاره کرد آن است که هر چقدر افراد کمتری را از پای درآورید امتیاز بیشتری نیز می گیرید که این خود عاملی متفاوت نسبت به بازی های مشابه به حساب می آید. هر چه باشد هیتمن یک بازی مخفی کاری است و باید تفاوت هایی با بازی هایی همچون سری ندای وظیفه و بتلفیلد داشته باشد.

به طور کلی می توان گفت که بازی Hitman Absolution عنوانی بی نظیر در ژانر مخفی کاری می باشد که به سبب گیم پلی هیجان انگیز و گرافیک فوق العاده دیدنی خود توانسته بازی را خلق کند که برای مدت ها با آن سرگرم خواهید شد. از داستان زیبای این نسخه نیز نمی توان گذشت که به حق بهترین آن در طول سری می باشد.

بسته های الحاقی این نسخه :

Agency Gun Pack

Bartoli Custom Gun

Krugermeier 2-2 Gun

Bronson M1928 Gun

Deus Ex (Adam Jensen) Disguise

Deus Ex (Adam Jensen) Handgun

High Roller Disguise

High Tech Disguise

Public Enemy Disguise

سیستم مورد نیاز بازی Hitman Absolution

OS: Windows Vista, 7
Processor: True dual core CPU (Intel, AMD)
Hard Drive Space: ۲۴GB
Memory: ۲ GB RAM
Video Card: NV8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent
DirectX®: ۱۰

جعبه دانلود:

حجم: ۹ گیگابایت 

نسخه:  

Hitman: Absolution – Professional Edition – v1.0.447.0 + All DLCs – DODI Repack

پارت 1

پارت 2

پارت 3